środa, 24 września 2014

Maybelline, Super Stay 7 Days Gel Nail Color (Lakier do paznokci) 155 Bubble Gum

Hej dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat lakieru do paznokci od Maybelline. Czasami mała odmiana od lakierów z Golden Rose się przydaję;) Zwłaszcza jeśli produkt nie zawodzi.
Opakowanie i cena:
Lakier zamknięty jest w standardowym słoiczku o pojemności 10ml. Produkt posiada szeroki zaokrąglony pędzelek, który ułatwia aplikacje. Cena waha się od 10-15zł.Dostępność w większości sklepach z szafą Maybelline.
Konsystencja i zapach:
Zapach wiadomo typowy dla tego rodzaju produktów. Konsystencja jest dla idealna ani za rzadka ani za gęsta. Nie spływa na skórki co jest dużym plusem.
Moja opinia:
Zacznę może od obiecanych 7dni na paznokciach- u mnie bez odpryśnięcia ale ze startymi końcówkami wytrzymał 4dni. W 5dniu z kciuka odprysł mi porządny kawałek lakieru. Jeśli chodzi o sam produkt zdecydowanie na plus. Ma szeroką gamę kolorystyczną, jest szeroko dostępny oraz często bywa w promocjach. Szybko schnie do tego pędzelek, który ułatwia nam sprawę z aplikacją. Ja zazwyczaj używam topu więc nie zwróciłam uwagi czy lakier sam w sobie się ładnie błyszczy. Kolor nr 155 posiada lekki shimmer, który na paznokciach nie jest widoczny. Krycie też niczego sobie, gdybym się postarała już po nałożeniu jednej warstwy mogłabym to tak zostawić jednak zawsze wolę nałożyć dwie a cieńsze.





Miałyście? Lubicie czy nienawidzicie?

1 komentarz:

  1. Mam ten lakier. Uwielbiam za kolor, za krycie, za pędzelek:)

    OdpowiedzUsuń