wtorek, 13 stycznia 2015

Bourjois 123 Perfect CC Cream 31

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z recenzją podkładu z Bourjois 123 Perfect CC Cream.
Musze przyznać, że do kupna tego produktu zachęciła mnie bardzo Hania z digitalworld13. Do tego miałam kupon w Super-Pharm, który pozwalał mi kupić kosmetyk do makijażu -50%.
Opakowanie i cena:
Produkt zamknięty w plastikowej tubce zakończona dzióbkiem, który pozwala na precyzyjne dawkowanie produktu. Cena to ok 45zł za 30ml.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest dość rzadka, musimy uważać żeby produktu nie wylać za dużo. Jednak przy dłuższym stosowaniu opanowujemy tą sztukę. Zapach jest pudrowy, nie męczący.
Moja opinia:
Zacznę może od tego co mnie denerwuję w tym produkcie: brak pompki, do której się jednak przyzwyczaiłam bo jest praktycznie w każdym podkładzie. Dodatkowym minusem jest fakt, że bardzo odbija się na ekranie telefonu co totalnie mnie irytuję. Jednak te minusy przysłaniają ogromne plusy. Cera po nałożeniu podkładu staję się jednolita, promienista i rozświetlona. Podkład nie zapycha oraz nie czuć go na skórze. Dodatkowo czuję jak moja skóra oddycha w tym makijażu. Produkt idealny do codziennych makijaży nie polecam jednak na jakieś ważniejsze wyjścia typu wesela czy imprezy. W okresie zimowym moja skóra jest dość sucha dlatego ten podkład nie podowiaduję u mnie świecenia. Jednak u wielu dziewczyn można przeczytać różne opinie na ten temat. Dużym plusem jest SPF 15 dzięki czemu nie stosuję dodatkowych filtrów na twarz.  Ogólnie produkt na ogromny plus. Miałyście ten podkład? Co o nim myślicie?



Przypominam o rozdaniu na blogu, które znajduję się tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz