środa, 18 marca 2015

Eveline Cosmetics luksusowy balsam głęboko nawilżający trawa cytrynowa ikokos

Hej dzisiaj przychodzę do Was z recenzją balsamu do ciała firmy Eveline Cosmetics.
Opakowanie i cena:
Balsam zamknięty jest w bardzo przyjemnej dla oczu złotej butelce zaopatrzonej w bardzo dobrą i niezawodną pompkę. Cena to ok 13,00zł za 225ml.
Konsystencja i zapach:
Zapach jest dość mocny i bardzo cytrynowy. Nie wyczuwam w nim kokosu nad czym bardzo ubolewam bo w balsamach wole jednak słodkie zapaszki. Dla mnie zapach jest przytłaczający ale na szczęście nie utrzymuję się na skórze jakoś bardzo długo. Konsystencja nie jest bardzo gęsta ale też nie płynie po dłoniach.
Moja opinia:
Bardzo mi się podoba fakt, że balsam jest lekki i bardzo szybko wchłania się. Nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy. Skóra po nim wygląda i jest na nawilżona. Skóra jest miękka niestety dla osób poszukujących ujędrnienia tu go nie odnajdą. Tak jak pisałam wyżej zapach jest bardzo intensywny ale na szczęście nie utrzymuje się długo. Duży plus to też dostępność firmę Eveline spotkamy praktycznie w każdym sklepie kosmetycznym.




 
Kosmetyki dostałam w związku ze współpracą z firmą Eveline co nie miało związku z moją opinią.
http://www1.eveline.com.pl/pielegnacja/cialo/body-glam/luksusowy-balsam-gleboko-nawilzajacy

Miałyście go? Jak Wam się podoba? Jakie balsamy polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz