niedziela, 8 stycznia 2017

Ziaja Intima kwiat lotosu-nawilżająca pianka do higieny intymnej

Hej dziewczyny dzisiaj kolejna notka ale tym razem pielęgnacyjna :) Piankowa formuła w kosmetykach jest moją ulubioną i bardzo się ucieszyłam gdy zobaczyłam na półce sklepowej pianke do higieny intymnej od firmy Ziaja.
Cena i opakowanie:
Opakowanie jest bardzo estetyczne całe białe z niebieskimi napisami. Produkt zaopatrzony jest w pompkę. Cena to ok 8zł.
Zapach i konsystencja:
Produkt ma bardzo delikatny i ładny zapach. Zazwyczaj zapachy takich produktów nie przypadają mi do gustu ale ten bardzo mi się podoba. Pianka ma delikatną konsystencję, która świetnie się rozprowadza :)
Moja opinia:
Nigdy nie przywiązuje uwagi do tego rodzaju produtów. Zazwyczaj co wpadnie mi w ręcę to to biorę. Pewnie dlatego, że jeszcze nie trafiłam na produkt, który tak bardzo przypadł mi do gustu. Ładnie pachnie, dobrze myje, nie podrażnia jest bardzo delikatny dla wrażliwych okolic. Niestety pianka wydaje się mało wydajna. Jednak urzekł mnie jej zapach i formuła dlatego ten minusik mnie nie zniechęca. Produkt jest łatwo dostępny. Kolejny mały minusik to opakowanie co prawda jest białe, estetyczne ale niestety nie widać ile produktu jest w środku.



Jakie są Wasze ulubione produkty do higieny intymnej? Używałyście już tej pianki?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz