poniedziałek, 4 maja 2015

Eveline peeling do dłoni

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z opinią na temat peelingu do dłoni od firmy Eveline.
Opakowanie i cena:
Produkt zamknięty jest w miękkiej tubce, która posiada idealnej wielkości otwór. Nie musimy się martwić, że produktu wylejemy za dużo. Cena to ok. 10zł za 75ml.
Konsystencja i zapach:
Formuła tego peelingu to lekki krem do rąk, który zawiera różnej wielkości ziarenka. Produkt nie spływa z dłoni co zdecydowanie ułatwia aplikację. Musze koniecznie wspomnieć o jego zapachu, który jest fenomenalny! Słodki ale ma to coś w sobie. Utrzymuję się do godziny na dłoniach.
Moja opinia:
Jest to mój pierwszy peeling przeznaczony tylko do dłoni. Nigdy nie kupowałam taki specyfików ponieważ twierdziłam, że to kolejny zbędny gadżet. W końcu taki peeling łatwo możemy zrobić w domu niestety przy zmianie trybu życia związanym ze zmianą pracy mój czas jest ograniczony na korzystanie z kosmetyków DIY. Cieszę się bardzo, że mogłam ten kosmetyk poznać na własnej skórze. Oprócz tego, że fajnie zdziera martwy naskórek to dodatkowo nawilża dłonie. Sprawia, że są gładkie i do tego pięknie pachną. Produkt jest bardzo wydajny. Serdecznie polecam go wypróbować ja jestem zachwycona!



Miałyście? Jakie peelingi do dłoni polecacie?

 Kosmetyki dostałam w związku ze współpracą z firmą Eveline co nie miało związku z moją opinią.
 http://sklep.eveline.eu/peeling-do-rak-z-ekstraktem-z-wanilii-8w1-p40849

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz