środa, 10 lutego 2016

Sylveco odżywcza pomadka z peelingiem

Hej dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego ulubieńca miesiąca stycznia.
Cena i opakowanie:
Opakowanie typowe jak dla pomadek w sztyfcie. Cena to około 10 zł za 4,6g.
Konsystencja i zapach:
Dla mnie zapach jest bardzo przyjemny słodki, cukrowy bardzo wyczuwalny co nie dla wszystkich może być zaletą. Konsystencja bardzo przyjemna po zetknięciu sztyftu z ciepłymi ustami kosmetyk sunie mimo swoich małych drobinek.
Moja opinia: Często peelinguje ciało i twarz mało kiedy pamiętam o dłoniach czy też ustach. Myślałam, że ta pomadka to zbędny gadżet. Jak bardzo się myliłam przekonałam się po tym jak pierwszy raz użyłam tej pomadki. Zapach, konsystencja i to miłe uczucie na ustach gdy się jej używa zachęcają mnie wręcz do miziania się nią w ciągu dnia. Pomadka pomaga pozbyć się suchych skórek a przy tym świetnie nawilża usta. Nie jestem wielkim znawcą składów ale w tej pomadce widzę kilka olejów dzięki, którym uzyskujemy miękkie i delikatne usta.  Świetny kosmetyk, który kosztuje grosze. Polecam kosmetyk na 6+!





Serdecznie polecam. Ciekawa jestem jakie są Wasze sposoby na peeling ust?


                       Przypominam o konkursie, który lada dzień się kończy link znajdziecie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz