poniedziałek, 28 lipca 2014

Sephora- Nano yeuex eyes 07 golden sand

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę z moją drugą zdobyczą z Sephory( o jednej już pisałam tutaj).
Jak już wspominałam drogerie typu Sephora omijam szeroki łukiem po pierwsze nie lubię chodzących za mną ochroniarzy a po drugie nie lubię płacić dużo za kosmetyki.
Jednak będąc na wyprzedażach skusił mnie napis -70% pomyślałam a co mi tam zajrzę. I tak mam pierwsza kredkę z Sephory za jedyne 4,90!
Kredka ma klasyczną postać do temperowania. Jest miękka ale nie na tyle żeby nie dać się temperować. Robienie nią kresek to prawdziwa przyjemność. Czytałam w sieci że kolor szybko schodzi, że ogólnie kredka jest nietrwała. U mnie nic takiego nie występuje. Może jest to zależne od posiadanego koloru. Ja mam typowe stare złoto. Ten kolor zastępuje mi czarną kreskę na co dzień.
Muszę się przyznać, że jestem zachwycona tą kredką też pod względem ceny promocyjnej. Jej regularna cena niestety oscyluję na poziomi 20zł. Dla mnie zdecydowanie za dużo zwłaszcza, że kredka jest mniejszych rozmiarów od standardowej kredki.
Plusy:
+kolor
+trwałość
+świetna konsystencja do robienia kresek
+nie łamie się przy temperowaniu
Minusy:
-mała pojemność
-cena


 Podsumowując produkt powinien nas zainteresować zwłaszcza podczas promocji. Mimo tego, że kredka ładnie maluje, jest trwała to dla mnie 20zł to trochę przesada;)

Chciałam też przypomnieć o rozdaniu, które trwa do czwartku do 24:00. Więcej informacji tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz