czwartek, 26 czerwca 2014

ROZDANIE TANGLE TEEZER

Hej dzisiaj szaleje z postami ale przychodzę do Was z rozdaniem a początek lata. Nagrodą jest
 szczotka kompaktowa Tangle Teezer;) Wiem, że dla niektórych z Was to małe marzenie dlatego postanowiłam je spełnić;)


A to nagroda:




ZASADY ROZDANIA
ROZDANIE TRWA OD 26.06.2014-31.07.2014 roku
Wyniki rozdanie zostaną podane w ciągu 7 dni od daty zakończenia
Postaram się wysłać w ciągu 7 dni od wymienienia meili z wygraną osobą
Co trzeba zrobić:
1.BYĆ obserwatorem bloga
2.Zostawić pod tą notką komentarz

Dodatkowo:
1. Dodać baner z rozdaniem +2 losy (link)
2. Dodać mnie do blog rollu +2 losy (link)
3. Zamieścić notatkę o rozdaniu na blogu +2 losy

Wzór komentarza:
1. Obserwuje jako:
2. Mail:
3. Baner: tak(link)/nie
4. Blog roll: tak(link)/ nie
5. Notka na blogu: tak(link)/ nie

 Nagrodę ufundowałam ja(właścicielka bloga   http://kosmetyczna24.blogspot.com/) związku z tym mam prawo zmienić regulamin konkursu. Wysyłam tylko na terenie Polski.
 
Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz