piątek, 18 lipca 2014

Sephora-Eyeliner longue tenue

Hej dziewczyny;) Na wstępie mam pytanie, która z nas nie lubi wyprzedaży? Oj myślę, że nieliczne grono. Ja się na pewno do tego grona nie zaliczam. Będąc niedawno na zakupach zajrzałam do Sephory. Mało kiedy tam wchodzę bo ochroniarz zawsze się patrzy na mnie jak na złodziejkę a po drugie nie lubię wydawać wysokich sum na kosmetyki. W moje ręce wpadła kredka za 4,90zł o której napiszę wkrótce oraz eyeliner za 10,90zł albo 11,90zł. Kolory oczywiście iście letnie różne niebieskości, zielenie oraz złoto. Stwierdziłam, że wybiorę bardziej uniwersalny kolor jeśli tak możemy nazwać złoty eyeliner;)
Sam eyeliner jest płynny, dobrze na pigmentowany a do tego ma bardzo wygodny aplikator. Sam w sobie nie jest czystym złotem widać w nim domieszki żółci ale absolutnie mi to nie przeszkadza.
Wrócę może do aplikatora, który pomaga nam w tworzeniu idealnych kresek na powiece. Rysowanie kresek nim to prawdziwa przyjemność dla amatora. Do tego jego trwałość nic go nie ruszy z powieki. Zarazem jest na tyle fajny, że z łatwością zetrzemy go z powieki płynem micelarnym bez żadnego tarcia itp. Nie ma w sobie brokatu tylko malutki drobinki. Ogólnie rzecz biorąc nawet za regularną cenę warto go kupić. Byłam wczoraj w Sepchorze jeszcze raz ale niestety już ich nie było;(
Plusy:
+cena
+jakość
+trwałość
+łatwość użytkowania
+szeroka gama kolorów
+bez drobinek
+dobrze napigmenowany
+fajny aplikator
Minusy:
-brak


Podsumowując: Jeśli będę szukała jakiegoś kolorowego korektora czy też nawet czarnego zawitam po prostu do Sephory. Jeśli trafie na jakiegoś za 11,90zł to bez namysłu będę brała. Wy też wypróbujcie.
Miałyście go? Jakie są Wasze ulubione eyelinery w pisaku, płynne czy też może żelowe? Zapraszam do komentowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz