środa, 8 października 2014

C-thru żel pod prysznic Pure Illusion

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z recenzją żelu pod prysznic z C-thru. Bez żadnych zbędnych ceregieli zabieram się za pisanie;)
Opakowanie i cena:
Szata graficzna na opakowaniu jest bardzo przyjemna. Do tego ma wygodny kształt, który ułatwia nie wyślizguje nam się z mokrej ręki. Opakowanie zamykane jest na bezpieczne dla naszych paznokci "klik". Otwór pozwala na aplikację odpowiedniej ilości produktu. Cena ani wysoka ani niska 5,95ZŁ za 250ML. Dostępny prawie w każdej drogerii.
Konsystencja i zapach:
Zapach bardzo przyjemny-troszeczkę ciężki, idealny na jakieś większy wyjścia bądź na randkę gdy chcemy pachnieć uwodzicielsko. Sama lubię owocowe zapachy jednak i taki czasami się przydaje ;)
Jeśli chodzi o konsystencje to dla mnie jest w sam raz. Nie jest ani mega rzadka ani gęsta. Nie przecieka nam przez palce więc aplikacja nie sprawia żadnego problemu.
Moja opinia:
Żel jak żel ma dobrze myć ciało a jeśli przy tym bardzo ładnie pachnie to dodatkowy plus;) Dobrze się pieni jednak wydaje mi się dość mało wydajny(chyba, że ktoś z rodziny mi go podkrada). Myć myje, nie wysusza mi skóry, zapach utrzymuję się chwilę po kąpieli. Produkt ani na wielki plus ani na minus. Mam strasznie mieszane do niego uczucia;/ Niby cena, zapach jest ok a jednak pozostawia po kąpieli mały niedosyt. Też tak często macie?


Miałyście go? Co o nim myślicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz