środa, 1 października 2014

Golden Rose Rich Color 15

Hej dzisiaj przychodzę przedstawić Wam lakier do paznokci z Golden Rose. Tajemnicą nie jest to, że są to moje ulubione lakiery ponieważ: dobrze się nakładają, mają fajny pędzelek i dobrą pigmentację. Szeroka gama kolorystyczna pozwala na dobranie idealnego koloru dla siebie.
Opakowanie i cena:
Lakier zamknięty jest w standardowym słoiczku, który mieści 10,5 ml produktu. Produkt zawiera bardzo wygodny szeroki pędzelek, który ogromnie ułatwia mi aplikację lakieru na paznokcie. Cena to 6,90 na wyspach Golden Rose ja kupuję w małej drogerii osiedlowej za 4,99zł albo 5,50zł.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja bardzo wygodna nie rozlewa się na skórki dzięki czemu mamy "czysty" manicure. Jeśli chodzi o zapach to typowy dla lakierów chociaż mój szwagier mówi, że te mniej walą niż jego żony a jest na to strasznie wyczulony.
Moja opinia:
Lakier jak dla mnie ma same plusy o których wspomniałam już wcześniej. Zacznę może od dostępności, która dla mnie jest bardzo dobra. W większości małych drogerii znajdziemy produkty tej firmy. Lakier uwielbiam też za to, że jest łatwy w obsłudze. Dobra konsystencja, która nie smuży do tego świetna pigmentacja. Zazwyczaj wystarczy jedna grubsza warstwa ja jednak wolę 2cieńsze, które też szybciej wysychają. Dla mnie duży plus to też trwałość minimum 4dni po 3dniach trochę się ścierają końcówki. I gama kolorystyczna każdy znajdzie coś dla siebie;)






Miałyście? Lubicie czy nienawidzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz