piątek, 3 października 2014

Schauma Fresh it up!- szampon do włosów.

Hej przychodzę dzisiaj do Was z recenzją szamponu. Jest to szampon firmy Schauma swojego czasu było o nim głośno w blogosperze. Teraz dopiero odkryłam dlaczego;)
Opakowanie i cena:
Zwykła plastikowa butla, która niestety nie jest przeźroczysta i musimy zgadywać ile produktu jest w środku. Sama szata graficzna jest bardzo kobieca i wpada w oko. Szampon zamknięty jest typowo na "klik" otwarcie nie jest większym zagrożeniem dla naszych paznokci. Cena to ok 9zł za 400ml szampony tej firmy często możemy znaleźć na jakiejś promocja za ok.6,50zł. Jak za taką pojemność cena jest przyjemna.
Konsystencja i zapach:
Przyjemny jest też zapach, który ma w sobie nuty bardziej kwiatowe. Sama konsystencja jest dość rzadka ale nie stanowi to u mnie większego problemu ponieważ nie przelewa się przez palce.
Moja opinia:
Szampon przeznaczony jest dla włosów przetłuszczających się u nasady a przesuszonych na końcach. Włosy po nim nie są obciążone co dla mnie jest bardzo ważne, ponieważ nie lubię myć codziennie włosów. Szampon dobrze się pieni i dobrze oczyszcza skórę głowy. Unosi trochę włosy u nasady ale nie jest to jakiś szałowy efekt. Do tego nie zauważyłam żadnego działania na końcówki. Moim zdaniem jest to zwykły szampon, który ładnie pachnie nie obciąża włosów i dobrze je myję.
Jeśli będzie w promocja na pewno go kupię.




Miałyście? Lubicie czy nienawidzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz