wtorek, 21 października 2014

Pinio Bajeczna czekolada

Hej dzisiaj kolejny post o produkcie do mycia ciała. Na opakowaniu jest napisane, ze to produkt 2w 1 szampon i płyn do kąpieli ja stosuję go jako żel pod prysznic. Jakoś nigdy nie zwracałam uwagi na przedziały wiekowe w kosmetykach. Czy to dla młodego czy dla troszeczkę starszego. Wiem, że produkty dla dzieci charakteryzują się pięknymi zapachami. W tym przypadku też się nie pomyliłam.
Opakowanie i cena:
Opakowanie typowo dziecięce ze słonikiem i motywem wody. Łatwo się otwiera nie zniszczymy sobie na nim paznokci. Aplikacja kosmetyku przyjemna dzięki odpowiedniej wielkości dziurki. Bardzo wygodnie trzyma się w rękach chociaż pojemność nie jest najmniejsza ma 500ml. Cena to 4,99zł więc jest bardzo przyjemna dla portfela. Wydajność nie najgorsza chociaż przez zapach zazwyczaj aplikuje 2razy więcej kosmetyku bo jestem nim zauroczona nie chce się wyjść spod prysznica. Dostępny tylko w Biedronce.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest bardziej płynna niż żelowa. Dla mnie to żadnego problem ponieważ najważniejsze aspekty sprawdzają się, czyli nie przecieka przez palce co bywa bardzo wkurzające w płynach. Zapach nie jest typowo czekoladowy. Czuć w nim odrobinę chemii ale mi to jakoś specjalnie nie przeszkadza.
Moja opinia:
Zacznę od tego, że do dziecka bym tego nie stosowała ponieważ ma na drugim miejscu SLS. Po drugie nie używałam go jako szampon ale nie wyobrażam sobie tego i nie zamieszam testować tego zastosowania na moich cienkich i delikatnych włosach. Jeśli chodzi o walory myjące to sprawdzają się w 100%. Myję, pięknie pachnie a do tego jest tani. Dostępny w 3zapachach:
bajeczna czekolada, soczysta pomarańcza i coś z truskawką ale nie pamiętam;/ Ogólnie bardzo polecam bo zapach niesamowity, który troszeczkę utrzymuję się po wyjściu z kąpieli.



Co myślicie? Stosujecie jakieś kosmetyki nie przeznaczone do Waszego wieku?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz