środa, 22 kwietnia 2015

Eveline, X-treme Care SOS, Nail & Cuticle Balm

Hej dziewczyny dzisiaj kolejna recenzja kosmetyków Eveline Cosmetics tym razem na tapetę idzie balsam do skórek.
Opakowanie i cena:
Produkt zamknięty jest w plastikowej tubce zakończonej dzióbkiem, który świetnie spisuję się do aplikowania balsamu na okolice wokół skórek. Cena 17,99zł za 12ml.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest kremowa świetnie rozprowadza się na skórze. Zapach jest bardzo przyjemny utrzymuję się dość długo na skórze.
Moja opinia:
Nigdy nie stosowałam jakiegoś dodatkowego balsamu czy oliwki na skórki. Ten produkt dostałam w związku ze współpracą. Bardzo się z tego cieszę ponieważ miałam okazję poznać nowy świetny kosmetyk, który wybawia moje skórki od pękania i suchości. Po zastosowaniu balsamu skórki są zdecydowanie bardziej nawilżone, mniej pękają oraz ładniej wyglądają. Jak dla mnie same plusy może oprócz ceny bo 17,99zł za 12ml to dość sporo.


Kosmetyki dostałam w związku ze współpracą z firmą Eveline co nie miało związku z moją opinią.
 http://sklep.eveline.eu/sos-x-treme-care-arganowy-balsam-do-skorek-i-paznokci-p40846

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz