czwartek, 12 stycznia 2017

Nawilżający krem pod oczy z ekstraktem z lnu VIANEK



Firma Vinek zdecydowanie podbija moje serce. Ostatnio pisałam Wam o olejku do włosów tym razem chciałam pokazać Wam nawilżający krem pod oczy.
Opakowanie i cena:
Opakowanie jak zawszę uroczę i przyjemne dla oczu. Zaopatrzone w pompkę dzięki czemu nie musimy grzebać palcem w słoiczku. Ceny wahają się od 25 do 30 zł.
Zapach i konsystencja:
Konsystencja jest lekka ale bardzo treściwa. Zapach jest bardzo delikatny wyczuwalny tylko gdy zbliżymy krem do nosa.
Moja opinia:
Kremy pod oczy nigdy nie były moją mocną stroną ponieważ zazwyczaj znajdują się one w słoiczkach. Jako posiadaczka długich paznokci zawsze był to mój problem. Nie lubiłam też jak krem jest bardzo tłusty bałam się czy korektor pod oczami się nie zważy czy zroluje. W tym przypadku nic takiego się nie dzieje kosmetyk świetnie się wchłania i po chwili mamy możliwość nakładania makijażu na twarz.
Mimo tego, że krem jest delikatny świetnie radzi sobie z nawilżaniem skóry. Krem nie szczypię w oczy. Tak jak wspominałam ostatnio dostępność tych produktów jest słaba ale w Intrenecie znajdziemy wszystko :) Zaskoczona też jestem tym, że produkty marki Vianek produkowane są przez firmę Sylveco 


Co jeszcze polecacie z tej firmy? Ja póki co jestem zadowolona z ich produktów w 100%

1 komentarz:

  1. Z kremów pod oczy to jest mój ulubieniec: sklep.malpex.pl/produkt/kuracja-wieku-krem-pod-oczy-i-na-okolice-ust-50-15-ml/

    OdpowiedzUsuń