wtorek, 5 maja 2015

Eveline- Waniliowy krem-maska

Kolejny post odnośnie kosmetyków firmy Eveline Cosmetics.
Opakowanie i cena:
Opakowanie standardowe dla8kremów do rąk miękka tubka zakończona zamykaniem na "klik", które bardzo cenie(już wiele razy wspominałam, że nie lubię kremów do rąk, które musimy zakręcać). Otwór nie jest duży dzięki czemu możemy kontrolować ile kosmetyku wyciskamy. Cena ok. 6zł za 50ml.
Konsystencja i zapach:
Krem jest zwarty ale nie utrudnia to rozsmarowaniu ani wchłanianiu.
Zapach charakterystyczny dla tej linii kosmetyków. Waniliowy, bardzo słodki-nie dla wszystkich. Utrzymuję się długo.
Moja opinia:
Opakowanie i cena jak już wspominałam na duży plus. Zapach jak dla mnie czasami męczący ale to indywidualna kwestia. Kosmetyk zostawia moja dłonie miękkie, gładkie i pachnące. Bardzo dobrze się wchłania dzięki czemu nie mam efektu lepkich dłoni. Bardzo lubię go nakładać grubszą warstwę na noc. Rano budzę się z aksamitnymi dłońmi.



Stosowałyście go? Jakie są Wasze opinie na jego temat?
Kosmetyki dostałam w związku ze współpracą z firmą Eveline co nie miało związku z moją opinią.
 http://sklep.eveline.eu/waniliowy-krem-maska-do-rak-i-paznokci-maslo-shea-p40848

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz