sobota, 6 lutego 2016

Sensique Bronzing Powder

Hej dzisiaj przychodzę z recenzją produktu do twarzy, zapraszam :)
Cena i opakowanie:
Opakowanie niestety wykonane ze słabej jakości plastiku. Nie posiada lusterka. Cena 7,99 zł za 12 g.
Konsystencja i zapach:
Zapach delikatny ale ciężko określić  z czym mi się kojarzy. Konsystencja jest jedwabista, idealna do rozcierania na skórze.
Moja opinia:
Mój kolor to Golden Brown 110. Wybierając go na testerze nie zwróciłam uwagi, że posiada on dość duże drobinki na szczęście na twarzy nie są bardzo widoczne. Puder używam bardziej do ocieplania twarzy niż do konturowania ponieważ posiada on ciepłe tony. Ma bardzo przyjemną formułę, którą nie możemy zrobić sobie krzywdę. Jeśli jednak mam taki "talent" do zrobienia sobie plam z łatwością ją rozetrzemy. Dodaje skórze zdrowego blasku. Produkty są bardzo trwałe pozostają na twarzy cały dzień. Na pudrze wytłoczone jest słoneczko, które dodaje uroku. Fajny produkt za bardzo małe pieniążki. Polecam!





Co o nim myślicie?

Zapraszam też do konkursu, który kończy się za tydzień


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz