środa, 10 października 2012

Kolejny bubel w mojej kosmetyczce;(

Korzystając z wolnego dnia od pracy publikuję następną recenzję.
Do mojej kosmetyczki trafił bubel z Golden Rose a dokładnie jest to  Gel Look Top Coat (Lakier nawierzchniowy dający efekt żelowych paznokci). Jestem zafascynowana nowymi lakierami z GR. Mają bardzo wygodny pędzelek, który pozwala na szybką aplikację lakieru na paznokcie. W tym Topie też go spotykamy. Obietnica producenta: zapewnia efekt żelowych paznokci, nadaje wysoki połysk, przedłuża trwałość lakieru.
Dla mnie tylko jedna obietnica jest spełniona mianowicie nadaję wysoki połysk. Po nałożeniu go na lakier z firmy Flormar, który wcześniej był sprawdzony i wytrzymywał minimum 3 dni po tym topie odprysł mi na drugi dzień. Odpryskuję płatami daje to straszny efekt. Zupełnie odwrotny od obiecanego. Długo schnie. Top na paznokciu pęka. Co powoduję nieestetyczną pajęczynkę na płytce. Niestety nie zrobiłam zdjęć gdyż byłam na uczelni i już z nudów zdrapałam resztki lakieru. Może kiedyś dam mu jeszcze szansę ale szczerze wątpię.
Cena jego to 8,50.

A czego wy używacie żeby utrwalić lakiery do paznokci?