poniedziałek, 1 października 2012

Podkład Maybelline, SuperStay 24h

Dzisiaj opiszę wam moje odczucia do podkładu z Maybelline SuperStay 24h.
Podkłady zmieniam często ponieważ nie trafiłam jeszcze na takiego, który skradłby mi serce na całe życie. Z tym podkładem jest podobnie. O wiele bardziej mi przypadł do gustu podkład Wake My Up o którym pisałam już parę notek wcześniej.
Ładnie kryję, dobrze się rozprowadza, nie tworzy efektu maski i ma wygodną aplikację. Czy wytrzymuję 24h? nie mogę stwierdzić jednak na twarzy utrzymuję się dość sporo. Na minus jest na pewno to, że buzia po nim się błyszczy( ale czego tu się spodziewać skoro to nie jest podkład matujący),opakowanie się nie otwiera i dość wysoka cena. Nie kupię tego podkładu więcej.





Jakich wy używacie podkładów i co polecacie dla skóry z niewielkimi defektami? Zapraszam do komentowania