czwartek, 13 czerwca 2013

BeBeauty - Zmywacz do paznokci

Jestem ogromną fanką zmywacza z Isany jednak ostatnio zgrzeszyłam.
Wybrałam produkt z Biedronki BeBeauty. Zachęciła mnie przede wszystkim pompka. Jej opakowanie jest bardzo funkcjonalne, tylko jak stoi. Jeśli nam się przewróci, czy położymy możemy być pewni, że spora zawartość nam ucieknie. Sam zmywacz działa jak dla mnie średnio. Musimy się troszeczkę natrzeć, żeby zmyć lakier;( Do tego pozostawia na płytce biały osad;/
Plusy:
+pompka w opakowaniu
+dość ładnie pachnie
Minusy:
-słabo zmywa
-cena
-opakowanie czasami przecieka;/
-wydajność
-nie spełniona obietnica producenta odnośnie nawilżenia skórek
Nic nie pobiję zmywacza z Isany. Żałuję tych wydanych 6 zł. Trudno opakowanie chociaż zostanie.


Miałyście go? Jaki zmywacz jest Waszym ulubieńcem?