środa, 5 czerwca 2013

RIMMEL, APOCALIPS, 501 STELLAR

Za tym produktem chodziłam i chodziłam, aż w końcu wychodziłam;p
Myślę, że gdyby nie promocji w Rossmannie -40% nie zdecydowałabym się na niego. Cena po policzeniu rabatu była bardzo zachęcająca w granicach 15 zł;) Blogspoty ogarnęła fala nowości. Z moich obserwacji wynika, że to właśnie po ten produkt najwięcej sięgałyście;)
Muszę też przyznać, że nie kupiłam go tak od razu. Przy pierwszej wizycie w Rossmannie myślałam nad nim dobre pół tygodnia. W łódzkiej Manufakturze znalazłam tylko jeden egzemplarz nie otwierany! To dla mnie przerażające. Dobrze, że się schował daleko w półeczce;)
Przejdźmy jednak do rzeczy ;) Wybrałam dwa kolory. Dzisiaj opiszę tylko jeden- mój faworyt na lato;)
Tamtadadam!!!!
RIMMEL, APOCALIPS, 501 STELLAR 
Nazwa tego produktu do lakier do ust. Zdecydowanie pasuje mi do niego jednak pomadka w płynie.
Zacznijmy może od opakowania. Jest bardzo eleganckie i pomysłowe;) Strasznie mi się podoba to przejście koloru. Od czarnego do tego w opakowaniu. Gdy otwieramy produkt szyjka opakowania powinna być czysta(jeśli jest wymaziana produktem, ktoś tam wkładał swoje ciekawskie paluchy!) Jego aplikator ma bardzo fajne wyżłobienie, które pozwala wyciągnąć odpowiednia ilość produktu z opakowania.
Najlepsze w tym produkcie jest zdecydowanie kolor! Jest to mocna czerwień wpadająca w koral. Zdecydowanie neonowy i oczojebny kolor;) Jak już wspominałam idealny na lato do opalonej skóry mmmm marzenie;) Szminka utrzymuje się na ustach dłuższy czas. Jednak zostawia swój kolorek na wszystkim co dotkniemy. Naczynia, pożywienie, chłopak;D. Produkt godny polecenia;) Moja ocena to 5+





Jak Wam się podoba? Skusiłyście się na te lakiery?

15 komentarzy:

  1. Mam ten błyszczyk, jednak w innym odcieniu - rewelacja! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się właśnie nad mocnymi różami(wydaję mi się, że Ty taki masz) jednak zdecydowanie wole czerwień na moich ustach;) Chociaż może przy następnej takiej akcji skusze się na róż?;)

      Usuń
  2. Ojeeeej cudo!!! Czemu nie widziałam nigdzie tego koloru wcześniej, też bym się skusiła ;o Ale w takim razie poczekam na kolejna promocję ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor a jeśli to błyszczyk to pewnie każdy zostawia ślady. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny kolor ja mam chyba nova, bardzo podobny

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Myślę, że to najładniejszy kolor z całej kolekcji;)

      Usuń
  6. Piękny kolor :) Chyba się w końcu skuszę na jakiś egzemplarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurczę ale czerwień. Piękna aczkolwiek ja bym się tak nie pomalowała..ale podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie też go nie stosuje;) Bardziej na jakieś party;)

      Usuń
  8. ciśnie mi się tylko jedno słowo: ZAJEBIŚCIE
    chcę!!!! boski ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaki mocny kolor :D Super alternatywa jeśli ktoś woli błyszczyki a chce intensywną barwę jaką można uzyskać zwykle szminką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam! Jest śliczny, nawilża usta i zalotnie błyszczy. :D

    OdpowiedzUsuń