piątek, 27 lutego 2015

Golden Rose Sensation Lip Gloss 114

Hej dziewczyny udało mi się wygospodarować dzisiaj chwilę czasu i jestem z recenzją jednego z moich ulubionych błyszczków ostatnich czasów. Jest to Golden Rose Sensation Lip Gloss o numerku 114.
Opakowanie i cena:
Błyszczyk znajduję się w dobrze wykonanym plastikowym opakowaniu. Napisy z opakowanie nie ścierają się. Błyszczyk posiada bardzo dobry aplikator, który dawkuję nam idealną ilość produktu. Cena to ok 12,90zł za 5,6ml.
Konsystencja i zapach:
Zapach jest słodki ciężki do określenia. Czuć go bezpośrednio z opakowania na ustach zapach się ulatnia. Konsystencja jest idealna jak dla mnie. Nie jest bardzo lejący się ani też gęsty. Można ją określić jako kremową.
Moja opinia:
Z racji dużych zapasów błyszczyków pokusiłam się tylko an jeden. Mianowicie jest to numer 114, który jest nafaszerowany drobinkami. Błyszczyk tworzy piękną tafle, która genialnie odbija światło i powiększa moje dość wąskie usta. Kolor jest bardzo neutralny co bardzo lubię ponieważ mogę poprawić makijaż ust bez pomocy lusterka. Produkt absolutnie się nie klei. Jest też bardzo lekki praktycznie nie czuć go na ustach. Mimo faktu, że błyszczyk posiada drobinki nie wędrują one po całej twarzy. Jak wspomniałam wyżej dostajemy produkt z bardzo wygodnym aplikatorem, który nie jest sztywny dobrze nim się manewruję po ustach. Jest to zdecydowany ulubieniec, który podróżuje ze mną wszędzie- do pracy, szkoły czy na imprezę. Gorąco polecam.
Chętnie poznam Waszą opinie na jego temat jeśli go miałyście.

Chciałabym też przypomnieć o konkursie, który kończy się jutro o 23:59! Do wygrania paleta Zoeva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz