wtorek, 17 lutego 2015

Quiz Cosmetics- czy tanie znaczy gorsze?

Hej dawno mnie u Was nie było a to dlatego, że mój narzeczony wymyślił sobie niespodziankę Walentynkową żeby wyjechać w góry. Typowa niespodzianka a co za tym idzie brak postów na zapas.
Dzisiaj przychodzę do Was z mini recenzjami dotyczącymi 4 kosmetyków firmy Quiz Cosmetics, która zajmuję się produkcją kosmetyków kolorowych w niskiej cenie. Zawsze zastanawia mnie czy jeśli coś jest tańsze jest gorsze? W tym przypadku na szczęście nie. Po więcej szczegółów zapraszam niżej;)
Zacznę od produktu, który pokochałam jest to tusz do rzęs Full Volume Zoom Extreme Mascara.
Tusz zamknięty jest w typowym plastikowym opakowaniu. Do tego ma bardzo poręczną i precyzyjną szczoteczkę, która dociera nawet do najmniejszych rzęsek. Tusz bardzo dobrze rozczesuję rzęsy i je wydłuża. Jeśli chodzi o pogrubienie na nie bym nie liczyła. Jednak ja go mieszam z tuszem Wibo i daje mi świetny efekt. Nie osypuję się, wytrzymuję  cały dzień na rzęsach. Cena bardzo niska 10,30zł.
Kolejnym dobrym produktem jest pomadka ochronna z odżywczym olejkiem z Marula.
 Opakowanie typowe dla tego typu kosmetyków. Dobrze nawilża, pozostawiając je miękkie i aksamitne. Bardzo lubię ją nakładać na noc grubszą warstwą. Cena to 4,99zł.
Następnym produktem jest Puder Matujący Transparentny Nr 01
Puder jest dobrze zmielony. Nie pyli się, łatwo aplikuję się na pędzel. Nie daje bardzo pudrowego efektu na twarzy. Do tego bardzo ładnie matowi oraz nie ciemnieje. Puder posiada filtr może nie za duży ale lepszy rydz niż nic! Opakowanie jest wykonane z plastiku i zamykane na klik. Niestety nie posiada lusterka. Cena 9,99zł
Ostatnim produktem jest lakier do paznokci Nail Polish  Flash Collection

Lakier posiada nie za cienki nie za gruby pędzelek, który bardzo wygodnie aplikuje lakier. Niestety konsystencja jak dla mnie jest dość rzadka i łatwo można zalać sobie skórki. Lakier szybko wysycha. Wystarczą 2 warstwy na palcu wskazującym mam jedną ale grubszą. Cena to 4,99 zł.

Produkty dostałam od firmy Quiz nie ma to wpływu na moją opinie. Są to bardzo dobre kosmetyki, które mają bardzooo niską cenę. Zapraszam do sklepu tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz