niedziela, 27 grudnia 2015

Essence the gel top coat 44 on air!

Hej dziewczyny! Jak Wam minęły święta zadowolone ze świątecznych prezentów? Ja bardzo w końcu doczekałam się lustrzanki jeszcze nie znam się na wszystkich jej bajerach ale mam nadzieję, że uda mi się to wszystko ogarnąć.
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją lakieru od firmy Essence. Muszę przyznać, że te lakiery bardzo rzadko goszczą w moim koszyku zakupowym a to dlatego,że wiele lat temu bardzo się nimi zraziłam. Na wigilię firmową potrzebowałam czegoś błyszczącego będąc w "Naturze" wpadł mi w oko ten oto brokacik.
Opakowanie i cena:
Opakowanie mieści 8ml lakieru za który płacimy 7zł . Produkt zaopatrzony jest w szeroki pędzelek, który pozwala na szybką aplikację lakieru.
Konsystencja i zapach:
Zapach bardzo intensywny. Czuć go bardzo mocno ale mi osobiście to nie przeszkadza bo lakier to lakier;) Konsystencja idealna nie robi smug, nie rozlewa się na skórki.
Moja opinia:
Lakier świetnie kryję już 2 warstwy daje nam zadowalający efekt, który utrzymuję się nawet do 6dni. Produkt ma bardzo ładny odcień złota nie wpada w tandetną żółć. Lakier nie posiada w sobie grubego brokatu a drobny pyłek, który pięknie się mieni. Produkt daje na paznokciach chropowate wykończenie nawet po nałożeniu top coatu. Bardzo polecam ten produkt nie wiem jak inne kolory ale ten jest rewelacyjny.



Sorki za duży odrost ale nie miałam czasu zmieniać hybryd przed świętami.


Jak Wam się podoba? Lubicie lakiery od Essence?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz