niedziela, 18 września 2016

Evree MAGIC ROSE

Hej dzisiaj kolejny produkt firmy Evree. Tym razem będzie to krem do twarzy, który stosuję rano i wieczorem.
Cena i opakowanie:
Krem zapakowany jest w solidny szklanym słoiczku, który posiada plastikową zakrętkę. Opakowanie zabezpieczone jest tzw, sreberkiem, które chroni krem przed ciekawskimi łapkami w sklepie. Cena to ok. 25zł za 50ml produktu.
Zapach i konsystencja:
Konsystencja kremu jest treściwa i gęsta. Niestety bardzo ciężko się go rozsmarowuje. Zapach w słoiczku jest intensywny ale po aplikacji na twarz woń znika.
Moja opinia:
Krem kierowany jest do osób 30+ mi do tej liczby trochę brakuję ale i tak postanowiłam po niego sięgnąć ponieważ nasłuchałam się o nim wiele dobrego. Od kremu potrzebuje nawilżenia oraz ukojenia skóry. Czy ten krem mi to daje? Odpowiedz jest prosta TAK. Stosuje ten produkt zarówno na dzień jak i na noc. Stanowi świetną bazę pod makijaż oraz idealne nawilżenie w wieczornej pielęgnacji. Na samym początku coś mi w nim nie pasowało nie mogłam rozgryźć co to takiego. Jednak po kilku dniach odkryłam, że to konsystencja. Zazwyczaj używam lekkich kremów bardziej przypominających żel niż krem. Ten produkt jest bardzo treściwy przez co znacząco traci na wydajności. Krem mnie nie zapycha dobrze się wchłania. Gdyby nie konsystencja byłby cud, miód i orzeszki.

Miałyście go? Jakie są Wasze opinie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz