wtorek, 6 września 2016

EVREE Tonik różany

Hej dzisiaj przedstawie Wam jednego z moich ulubieńców sierpnia jest nim różany tonik do twarzy z Evree.
Cena i opakowanie:
Opakowanie jak na tonik jest dość nie standardowe z powodu atomizera, który tworzy delikatną mgiełkę produktu. Koszt produktu to ok 15zł. Dostępny w każdej drogerii.
Zapach i konsystencja:
Konsystencja wodnista typowa dla produktów tego rodzaju. Jeśli chodzi o zapach jest dość mocno różany ale mi to za bardzo nie przeszkadza. Wyczuwalny na skórze tylko po aplikacji.
Moja opinia:
Zazwyczaj używam toniku do twarzy z Bielendy niestety w sierpniu dobił dna i musiałam się z nim pożegnać. Na jego miejsce wskoczył kupiony już dawno tonik z Evree. Byłam bardzo ciekawa jak się sprawdzi u mnie ta końcówka ponieważ jestem przyzwyczajona do aplikacji toniku płatkami kosmetycznymi. Nie do końca przekonuje mnie ta forma zaraz po umyciu twarzy ale po zrobieniu makijażu to już inna bajka. Ten produkt świetnie spisuję się do scalania warstw makijażu. Twarz po nim jest ukojona i delikatna. Gdy pojawia się na mojej twarzy podrażnienie od razu sięgam po ten produkt. Mgiełka świetnie spisywała się w cieplejsze dni gdzie temperatura dawała naszej skórze w kość. Daje naszej skórze odświeżenie a nawet delikatne chłodzenie. Moja skóra jednak potrzebuję toniku do cery trądzikowej. Mimo tylu moich zachwytów nad tym produktem byłam zmuszona powrócić wiernie do Bielendy, która spisuje się wspaniale. Jednak tego produktu nie odstawiam na boku po prostu używam go do utrwalenia makijażu albo rano. Jeśli macie skórę suchą, która potrzebuję natychmiastowego nawilżenia polecam ten produkt.



Miałyście ten produkt? Co o nim myślicie? Jak u Was spisuję się marka Evree?
PRZYPOMINAM O ROZDANIU 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz