wtorek, 15 listopada 2016

KEEP CALM ISANA

Hej dziewczyny jak znosicie te mroźne wieczory? Ja muszę przyznać, że cierpię jak widzę ujemne stopnie na termometrze zwłaszcza, że w tym tygodniu wypadły mi nocki! Wracając jednak do notki przedstawie Wam dzisiaj kolejny żel firmy Isana.
Cena i opakowanie:
Opakowanie jest bardzo przyjemne dla oka przedstawia misia Koale. Cena w promocji to 2,50 bez 3,50zł za 300ml.
Zapach i konsystencja:
Woń, która wydobywa się z opakowania to bardzo przyjemna, mocno owocowa. Wyczuwam tam przede wszystkim ananasa. Żel jest dość rzadki, jednak nie przepływa pomiędzy palcami.
Moja opinia:
Dla mnie żel przede wszystkim powinien myć, dobrze się pienić i pozostawiać na skórze delikatny zapach po wyjściu z kąpieli. Czy ten żel mi to daje? Tak. Ładny owocowy zapach uprzyjemnia mi kąpiele ale również cieszy nos po wyjściu spod prysznica. Tak jak wspominałam wyczuwam w tym żelu nuty owocowe dla mnie bardzo przypominające zapach ananasa. Jednak moja bratowa wyczuwa tam czereśnie czy wiśnie ;)  Żel nie wysusza ale też nie nawilża jednak ja tego nie oczekuje od produktów myjących tylko od balsamów do ciała.Fajny żel za niską cenę. Lubicie żele z Isany?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz