niedziela, 4 grudnia 2016

Szampon wzmacniający Bamboo& oils

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z recenzją szamponu z firmy Farmona. Muszę przyznać, że produkty tej firmy bardzo mile mnie zaskakują.
Cena i opakowanie:
Jak widziecie na zdjęciach opakowanie jest troszkę inne niż zazwyczaj w szamponach ponieważ ma pompkę. Pojemność też odrobine różni się od standardowych butelek ponieważ ma 410ml. Cena bardzo zachęcająca ponieważ dałam za niego 8,60zł.
Zapach i konsystencja:
Zapach przjemny i orzeźwiający. Konsystencja żelowa nie przeciekająca przez palce.
Moja opinia:
Szampon powinien dla mnie przede wszystkim myć włosy. Ten szampon spisuje się fantastycznie pod tym względem, nie plącze też włosów dzięki czemu korzystanie z niego to prawdziwa przyjemność zarówno w trakcie używania jak i po. Włosy są po nim są błyszczące i ładnie pachną. Dzięki pompce możemy dozować odpowienią ilość produktu dzięki czemu szampon jest oszczędny. Niestety dostępnośc tego produktu jest słaba i udało mi się go dorwać w małej osiedlowej drogerii. Co prawda nigdy go nie używałam bez odżywki ale myślę, że w awaryjnych sytuacjach też by się spisał:) Jeśli natrafię na niego ponownie na sto procent po niego sięgnę.



 Miałyście ten szampon? Jakie produkty Farmony polecacie? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz