sobota, 7 stycznia 2017

WIBO Royal Shimmer

Hej dziewczyny dzisiaj przychodze do Was z recenzją kosmetyku, który pewnie większośĆ z Was zna :) Będę mówić na temat rozświetlacza marki Wibo. Ponieważ miałam już wersje  Diamond Illuminator postanowiłam na promocji w Rossmannie -49% sięgnąć po inną wersję tym razem Royal Shimmer i to właśnie o nim będzie mowa.
Cena i opakowanie:
Produkt umieszczony jest w plastiokowym małym opakowaniu, które zmieści się do każdej kosmetyczki dzięki czemu możemy go mieć zawsze przy sobie. Cena to ok 11zł.
Konsystencja i zapach:
Produkt jest dość grubo zmielony przez co widoczne są duże częstki brokatu. Niestety bardzo się pyli co widać na zdjęciach poniżej. Bezzapachowy.
Moja opinia:
Zadowolona z innej wersji rozświetlacza firmy Wibo z chęcią sięgnęłam po tą wersję. Spodziewałam się po tym produkcie pięknej złotej tafli bez ani jednej wielkiej drobiny brokatu niestety bardzo się rozczarowałam ponieważ produkt zostawia chamski dykotekowy błysk, który wyglada sztucznie i brzydko na policzkach. Drobinki niestety lubią migrować po twarzy i taki sposobem mamy brokatowy makijaż na całej twarzy. Kosmetyk dobrze utrzymuję się na skórze jest to czas ok 5-6h. Jak widzimy niżej na zdjęciach produkt strasznie się opisuje. Rozświetlacz od otwarcia ważny jest 6miesięcy co dla mnie jest trochę słabe ponieważ nawet przy codziennym stosowaniu nie jesteśmy w stanie wykończyć tego produktu. Jestem średnio zadowolona z tego produktu ponieważ brzydko wygląda na skórze i ma słabą jakość.




Miałyście ten rozświetlacz? Jakie jest Wasze zdanie na jego temat? Jakie tanie rozświetlacze polecacie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz