wtorek, 10 stycznia 2017

Olejek do włosów Vianek

Hej olejowanie włosów nie jest moją mocną stroną niestety przemawia przeze mnie straszny leniuszek. Jeżeli jednak go przezwyciężę zazwyczaj sięgam po olejek do włosów firmy Vianek.
Cena i opakowanie:
Olejek zapakowany jest w białe opakowanie z pompką. Niestety pompka czasami lubi się zacinać :/ Cena ok 20zł za 200ml.
Zapach i konsystencja:
Olejek jest bardzo rzadki dzięki czemu jest bardzo wydajny. Zapach jest bardzo przyjemny, słodki nie po zmyciu z włosów jest niestety niewyczuwalny.
Moja opinia:
Olejek bardzo lubię za to, że nieważne ile go nałożymy nigdy nie obciąży nam włosów. Po umyciu głowy nie mamy wrażenia brudnych włosów co w niektórych przypadkach się zdarza. Olejek jest wybawieniem dla moich suchych końcówek, które niestety odrobine się podniszczyły po lekkim rozjaśnieniu. Włosy po nim są przyjemne, lśniące i odżywione. Niestety z dostępnością tych produktów może być ciężko, chociaż w mojej osiedlowej drogerii mogę je dostać. Najlepiej chyba szukać go w Internecie. Na składach w kosmetykach za wiele się nie znam jednak wyczytałam na różnych blogach wiele dobrego o tym co się znajduje w środku tego produktu. Olejek świetnie spisuje się w nawilżaniu skóry, nakładam go na wilgotną skórę i wycieram ręcznikiem.Produkt bardzo przyjemny na pewno do niego wrócę jeżeli się skończy. Mały minus za krótką datę ważności ale to tylko świadczy o tym jaki dobry skład ma w sobie. 


                                 Miałyście go? Jeżeli nie ja bardzo go polecam wypróbować !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz