czwartek, 27 września 2012

Lakierowe hity lata

Gdy wybieram lakiery do paznokci najczęściej kieruję się oczywiście kolorem. Bardzo lubię żywe i wesołe kolory, które dodają charakteru mojemu strojowi. Moje must have na wakacje to 4 lakiery. Absolutnie pokochałam lakiery z firmy Flormar, które kosztują 10zł jednak w mojej małej drogeryjce spotkałam je za 4,10! Świetna cena za duży i trwały lakier do paznokci. Drugim moim ulubionym lakierem to lakier z firmy Rimmel. Choć nie zawsze zadowalał mnie efekt jaki dawał na moich paznokciach i tak go kocham za kolor. Ostatnim ulubieńcem jest lakier z Golden Rose z serii Miss Selene. Bardzo lubię wszelakie róże. Niestety ich trwałość trochę zawodzi ale za 2zł nie wymagajmy cudów.
A jakie są wasze ulubione lakiery? Macie swoich faworytów? Na co najczęściej zwracacie uwagę? Zapraszam do komentowania





13 komentarzy:

  1. Pomarańczowy jest śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolory. Miałam 3 lakiery z tej serii Rimmel i uważam, że są średnie pod względem trwałości.. Lakier od Flormar też miałam i na początku mi odprysnął jeszcze tego samego dnia, ale przy następnej próbie już było okej :) Muszę się przejść na ich stanowisko i wybrać coś ciekawego na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie ostatnio zakupiłam po raz pierwszy 3 lakiery z flormar'u, zobaczymy jak się będą sprawować:) wśród Twoich lakierów najbardziej mi się spodobał fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten niebieski przypadł mi do gustu ♥ a z flormaru jeszcze nigdy nic nie miałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. dwa ostatnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo, że już jest jesień nadal czaję się na tego Rimmela :) Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Te drugi lakier jest śliczny;) Ja lubię najbardziej klasyczne czerwienie, kolory naturalne i delikatne oraz fiolety;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takie przeznaczam tylko na jesień w końcu trzeba troszkę poszaleć;)

      Usuń
  8. Boskie kolory.
    Bardzo mi się podoba ten z Rimmela.
    Dziękuję za komentarz i obserwację :* :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatni fiolet jest przecudny. Poza tym, ja uwielbiam takie małe pojemności, bo mam pewność, że zużyję go zanim minie termin jego przydatności. Poza tym, więcej różnych barw zmieszczę w kosmetyczce.

    OdpowiedzUsuń