czwartek, 27 września 2012

Lakierowe hity lata

Gdy wybieram lakiery do paznokci najczęściej kieruję się oczywiście kolorem. Bardzo lubię żywe i wesołe kolory, które dodają charakteru mojemu strojowi. Moje must have na wakacje to 4 lakiery. Absolutnie pokochałam lakiery z firmy Flormar, które kosztują 10zł jednak w mojej małej drogeryjce spotkałam je za 4,10! Świetna cena za duży i trwały lakier do paznokci. Drugim moim ulubionym lakierem to lakier z firmy Rimmel. Choć nie zawsze zadowalał mnie efekt jaki dawał na moich paznokciach i tak go kocham za kolor. Ostatnim ulubieńcem jest lakier z Golden Rose z serii Miss Selene. Bardzo lubię wszelakie róże. Niestety ich trwałość trochę zawodzi ale za 2zł nie wymagajmy cudów.
A jakie są wasze ulubione lakiery? Macie swoich faworytów? Na co najczęściej zwracacie uwagę? Zapraszam do komentowania