wtorek, 18 września 2012

Wake me up;)

Dziś napiszę o swoim ulubionym podkładzie.
Jest nim Rimmel Wake Me Up Make Up Foundation (Podkład rozświetlający). Skuszona jak zwykle promocją w Rossmanie zakupiłam ten produkt. Nigdy podkładom nie jestem wierna, zawsze szukam czegoś nowego-może lepszego. Myślę, że do tego podkładu będę wracać bardzo często bo mimo tego, że mam już nowe opakowanie innego podkładu z tego próbuję wycisnąć jak najwięcej.
Ma lekką konsystencję, świetnie rozświetla i bardzo dobrze się rozprowadza. Faktycznie skóra po nim wygląda świeżo, promiennie, wesoło.
Jest zdecydowanie dla dziewczyn które nie mają wyjątkowych problemów skórnych. Te rozświetlające drobinki mogą niestety podkreślić blizny i nierówności na twarzy. Opinie na jego temat są bardzo różne i  skrajne.

Spotkałyście się z tym podkładem? Jakie są wasze wrażenia? I jaki jest wasz ulubiony podkład?

6 komentarzy:

  1. Nie używałam, muszę używać podkładu dobrze matującego, obecnie jest to Manhattan do cery tłustej i trądzikowej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak najważniejsze to używać kosmetyków dobranych do naszego typu urody.

      Usuń
  2. Ja uwielbiam podkład z Marizy matująco-kryjący .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam dostępu do kosmetyków firmy Mariza

      Usuń
  3. Mój ideał to Colorstay z Revlona jednak jakiś czas temu kupiłam ten podkład i bardzo go lubię!

    OdpowiedzUsuń