niedziela, 30 września 2012

Nivea Vitamin Shake

Witam jak się miewają usta w okresie już silniejszego wiatru i mniejszej temperatury? Bo u mnie niestety coraz gorzej;(
Dlatego zawsze sięgam po pomadki Nivea. Dzisiaj pod młot pójdzie VITAMIN SHAKE .
Jeśli chodzi o pomadki firmy Nivea uwielbiam je i szczerze testowałam większość ponieważ często je gubię. Ta pomadka ma wielkiego plusa za zapach oraz działanie. Zapach działa już na samą psychikę dzięki niemu przychodzi na myśl ciepłe lato z rożnymi świeżymi owocami. Nawilża, nabłyszcza daję efekt zdrowych i miękkich warg.
Dla mnie jest to produkt godny poleceniu.
A jak Wy nawilżacie swoje usta? Czy są to produkty Nivea czy jakiejś innej firmy? Zapraszam do komentowania. Myślę, że w okresie zimowym wielu z nas przydadzą się dobre rady.

4 komentarze:

  1. No ja raczej nie kupiłabym jakichś 10 pędzli które są mi potrzebne do szkoły lepszej firmy i wydała na nie jakieś 300-400 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szukam właśnie nie jakiejś fajnej pomadki :) na razie ratuję się wazeliną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja używam pomadek z NIVEA i BEBE.:) Są bardzo dobre.:p

    OdpowiedzUsuń
  4. Nivea ma piękne zapachy :) Nie wiadomo, nanieść pomadkę na usta, czy zjeść ;D

    OdpowiedzUsuń