czwartek, 2 stycznia 2014

Iwostin- Purritin żel do mycia twarzy

Dzisiaj przychodzę z moim ulubieńcem do mycia twarzy. Jest to żel do mycia twarzy z Iwostin.
Nigdy jakoś nie wracałam do tego typu kosmetyków zawsze lubiłam próbować czegoś nowego. Nigdy nie trafiłam na tego jedynego;)Tego żelu mam już drugą butelkę więc to o czymś świadczy.
Od żelu wymagam tylko to żeby ładnie umył mi twarz po wcześniejszym demakijażu (albo żeby usunął jakieś resztki po demakijażu). Nie wysusza skóry a ładnie matowi strefę T z którą mam problemy. Ma bardzo atrakcyjną cenę, która nie ukrywajmy właśnie mnie do niego przeciągła. Zamknięta jest w plastikowej tubie, która stoi "na głowie" dzięki czemu łatwiej wydobyć kosmetyk z pojemnika.
Plusy:
+tani
+łatwo dostępny
+wydajny
+zmniejsza wydzielanie sebum
+nie podrażnia oczu
Minusów nie widzę;)







Miałyście go? Jakie produkty proponujecie do mycia twarzy?