czwartek, 6 lutego 2014

Nivea- Fresh Energy Szampon do włosów przetłuszczających się

Hej przychodzę do Was z recenzją szamponu do włosów. Jest to produkt z Nivea do włosów przetłuszczających się. Moje włosy na ogół są zniszczone i suche więc daleko im do włosów przetłuszczających się. Jednak w okresie zimy noszę czapkę, bądź kaptur i te włosy siłą rzeczy robią się przyklapnięte i częściej się przetłuszczają. Na ratunek przyszedł mi właśnie ten szampon.
Producent obiecuję nam, że dzięki zawartej w szamponie melisy cytrynowej nasze włosy będą: dokładnie oczyszczone, ożywione, pełne energii oraz mające piękny połysk.
Obietnice producenta w tym przypadku sprawdzają się jak najbardziej. Włosy są lśniące i podniesione u nasady. Mogę je również myć raz na 2-3 dni co w tym okresie to świeże włosy mam jedynie przez dzień.
Plusy:
+cena
+działanie
+opakowanie
+wydajny
+zapach
Minusy:
-skład (na skład nigdy nie patrze, szczerze mało mnie interesuje bo moje włosy źle nie reagują na SLS. )


Podsumowanie:
Jeśli nie macie dużego problemu z przetłuszczającymi się włosami. Produkt jest zdecydowanie dla Was. Tak jak pisałam wyżej produkt przy obciążonych, smutnych włosach sprawdza się znakomicie.
Jakie są Wasze ulubione szampony? Zapraszam do komentowania


Przypominajka: 
Zapraszam też na moje pierwsze rozdanie.!