poniedziałek, 17 lutego 2014

Tłumaczenie się i rozdanie

Hej dziewczyny przychodzę dzisiaj do Was aby wytłumaczyć się moją nieobecnością. Od stycznia cieszę się zmianą statusu w moim związku. Jestem dumną posiadaczką pierścionka zaręczynowego. Co za tym idzie mam masę spraw do załatwienia. Niby do wybranej daty czasu jest wiele bo ponad półtora roku ale już miałam problemy z salą;/ Za zespołem też się mało nie nalatałam. Dlatego bardzo przepraszam regularne notki będą się pojawiać od marca.
Niestety ze względów technicznych muszę też przesunąć rozdanie. Możecie się zgłaszać maksymalnie do 1.03.2014 nic innego się nie zmienia. Zapraszam tych, którzy jeszcze się nie zgłosili!

8 komentarzy:

  1. Pozałatwiaj sobie wszystko i wracaj do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma nadzieję, że wszytko uda się pozałatwiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki,żeby się udało :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy te same problemy, trzymam kciuki i serdecznie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie, są rzeczy ważniejsze niż blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Ja też się zaręczyłam w ostatnim czasie, pod koniec listopada i do sylwestra udało nam się wszystko załatwić - w sumie to wszystko załatwiliśmy jednego dnia, 30.12 :P Z tym że ja już wiedziałam, jakiego chcę kamerzystę i dj, a tylko fotografa poszukaliśmy :) Salę wybraliśmy pierwszą, na którą pojechaliśmy ;))
    Na kiedy ustaliliście datę ślubu? :))
    Jeszcze raz pięknie gratuluję ;)

    A co do cieni MIYO to u mnie w mieście też niestety ich nie spotkałam ;( Ale polecam wejść na stronę producenta, bo teraz mają akcję na darmową wysyłkę po wpisaniu kodu rabatowego, więc nie musiałabyś dopłacać za koszty dostawy. A na blogach jest mnóstwo swatchy, więc łatwo trafić w odpowiedni odcień ;) Ja zawsze tak robię :P
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To szybko Wam poszło;) Ustaliliśmy termin na 12.09.2015 roku. A Wy?

      Usuń