wtorek, 4 lutego 2014

Kosmetyczni ulubieńcy stycznia 2014

Hej dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami stycznia! Przedstawie Wam produkty, które używałam praktycznie codziennie w styczniu. Zapraszam!

1. Paletka z Lovely "Nude make up kit"- przyjemne cienie za niską cenę. Idealny na dzienny makijaż. Więcej o niej już niedługo.
2. Catrice Eye Liner Pen- przyjemny eyeliner we flamastrze na samym początku miałam z nim problem jednak odkąd stawiam go na "głowie" produkt rysuje bez problemu kreskę. Więcej o nim już niedługo.
3.Essence I Love Extreme-  masakra pogrubiająca, która bardzo ładnie podkreśla rzęsy.Daję mocny efekt, który mi osobiście bardzo pasuje. Cena jest też bardzo przyjemna trochę gorzej z dostępnością ponieważ nie ma na mojej wsi produktów firmy Essence. Myślę, że zasługuję na osobny post.
4. Płyn micelarny z Biedronki- zdecydowany ulubieniec kilku miesięcy. Ładnie usuwa makijaż, nie daję tłustego filmu.
5.Lakier do paznokci z Golden Rose moja ulubiona seria Rich Color. Więcej o nim: tutaj
6.Top coat Sache Vite-  szybko wysusza lakier do tego daję przepiękny błysk na paznokciach. Efekt żelowych paznokci gwarantowany!
7. Baza po cienie z Paese- Idealna do codziennego użytku. Podbija kolor cieni do tego pięknie je utrwala same plusy. Więcej o niej tutaj
8. Puder sypki z Catrice Prime and Fine- dobry produkt, matowi skórę twarzy na cały dzień nie dając efektu płaskiej buzi. Więcej o nim tutaj
9. Rimmel Match Perfection- puder brązujący. Kupiłam go z ciekawości na promocji -40% w Rossmannie i gości na mojej twarzy codziennie od 27 listopada. Polecam wypróbować więcej informacji macie tutaj
10. Bourjois, 123 Perfect Foundation (Podkład korygujący cerę)- podkład, który idealnie stapia się z moją cera. Daje bardzo naturalny efekt. Więcej o nim tutaj
11-13. Pędzle Hakuro- Bardzo je Wam polecam. Ta czarna kuleczka troszeczkę gubi włosie ale jakiś większych minusów nie zauważyłam. Ułatwiają nakładanie produktów. Praca z nimi to prawdziwa przyjemność.

To już wszystko sporo produktów już gościło na moim blogu. Parę produktów czeka na swoją chwilę na tym blogu. 
Teraz powiedzcie mi o swoich ulubieńcach jestem ich bardzo ciekawa!

18 komentarzy:

  1. U mnie też ostatnio króluje Paletka z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię tusze z essence ale i love jeszcze nie miałam, w takim razie czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze kupić sobie tą paletkę lovely. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam! Tania a można zrobić z nią parę fajnych makijaży

      Usuń
  4. Też mam pędzle Hakuro i na razie jestem zadowolona z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płynu micelarnego BeBeauty używam codziennie chyba od zawsze, ale w styczniu również zaczęłam używać paletki Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że lepszego zamiennika w podobnej cenie trudno szukać

      Usuń
  6. Chciałabym dorwać tą paletkę. Szczególnie do codziennego makijażu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szansa ją wygrać w moim rozdaniu blogowym;)

      Usuń
  7. Swego czasu bardzo lubiłam ten tusz z Essence ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również czaje się na tą paletkę z Lovely :). Zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do mnie na rozdanie gdzie można tą paletkę wygrać;)

      Usuń
  9. Biedronkowy płyn to już hit wszystkich kosmetycznych blogerek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak;) Myślę, że na to jak najbardziej zasłużył;)

      Usuń
    2. Masz rację, jest tani i skuteczny. :)

      Usuń
  10. Sporo tego, ale ja nie miałam akurat nic z tego denka :(

    OdpowiedzUsuń
  11. płyn micelarny z Biedronki uwielbiam.
    z pudru brązującego też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń