piątek, 23 października 2015

DOVE PURE CARE DRY OIL SZAMPON

Hej dziewczyny idąc za ciosem dzisiaj zapraszam Was na kolejną notkę tym razem będzie dotyczyć ona szamponu od Dove.
Opakowanie i cena:
Opakowanie to wygodna tuba, która ma idealną miękkość do wyciskania produktu do ostatniej kropelki. Tuba mieści 250ml produktu i kosztuje ok 20zł.
Zapach i konsystencja:
Zapach ma bardzo przyjemny nie mam pojęcia do czego go porównać ale dla mnie pachnie perfumami. Jeśli chodzi o konsystencję jest to dość gęsty żel, który bardzo dobrze się pieni.
Moja opinia:
Szampony od Dove cieszą się w mojej rodzinie jak i wśród koleżanek dobrą opinią. Może przybliżę Wam rodzaj moich włosów: cienkie, za łopatki, bez większej objętości. Mimo tych utrudnień moje włosy po tym szamponie są odżywione, miękkie i pięknie pachną. Na upartego w jakiś podróżach można obyć się bez odżywki. Ponieważ nie plącze on włosów bez problemu można je rozczesać po kąpieli. Moje włosy nie są obciążone ale są tak dociążone, że nie ma mowy o żadnym puszeniu dzięki czemu włosy wyglądają na gładsze i zdrowsze. Szampon niestety zawiera SLSy jednak w składzie możemy dopatrzyć się też oleju kokosowego, oleju makadamia. Niestety jego cena nie jest bardzo atrakcyjna jednak można go dorwać w różnych promocjach po 14zł, najczęściej robię zapasy 2-3 tuby.





U mnie jak i mojej mamy szampon bardzo dobrze się sprawdził. Widziałam jednak na wizażu że jest sporo niepochlebnych opinii ale co włos to opinia;)
Miałyście go? Lubicie szampony Dove? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz