czwartek, 3 marca 2016

COLOR TATOO Creme De Rose 91

Hej dzisiaj przychodzę z kolejnym ulubieńcem miesiąca lutego. Będzie to kremowy cień do oczy od firmy Maybelline.
Opakowanie i cena:
Cień zamknięty jest w solidnym szklanym opakowaniu, które zamykane jest plastikową zakrętką. Cena waha się w zależności gdzie ten cień kupujecie. Ja w swojej drogerii osiedlowej dałam 18,9zł, w internecie ok 15zł a w Rossmannie ok 24zł
Konsystencja i zapach:
Cień jest bardo kremowy. Świetnie nabiera się go z opakowania na palec. Bardzo łatwo się go aplikuje na powieki. Bezzapachowy.
Moja opinia:
Kolor, który posiadam "Creme De Rose 91" świetnie nadaję się do codziennego makijażu. Zazwyczaj używałam go z brązowym eyelinerem od Pierre Rene. Jest to mój sposób na szybki makijaż oka. Dzięki swojej dobrej pigmentacji zakrywa na moich powiekach dość mocno widoczne żyłki. Na powiekach wygląda bardzo estetycznie bez nachalnego błysku. Produkt jest bardzo trwały wytrzymuję bez zmian cały dzień. Świetnie się nadaję pod inne cienie jako baza. Produkt jest bardzo wydajny starczy nam na bardzo długo(na zdjęciu możecie zobaczyć zużycie po miesiącu użytkowania)




. Jak widzicie na zdjęciu poniżej cień jest odrobinkę ciemniejszy od mojej skóry i wpada w lekko różowe tony. Myślę, że z ulubieńca miesiąca stanie się moim ulubieńcem roku.
Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz