środa, 30 marca 2016

Evree Maxrepair-regenerujący krem do rąk

Hej dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kremu do rąk. Zazwyczaj używam kremu z Garniera tym razem "zdradziłam" go dla produktu marki Evree.
Opakowanie i cena:
Produkt zamknięty jest w plastikowej tubie zamykanej na "klik". Cena ok. 9zł za 100ml.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest dość treściwa jednak po rozsmarowaniu kremu okazuję się, że jest on lekki i nie pozostawia lepkiej warstwy na dłoniach. Jeśli chodzi o zapach kojarzy mi się z mydłem do rąk. Bardzo przyjemny i delikatny zapach.
Moja opinia:
W mojej pracy dłonie narażone są na działanie rozpuszczalników, alkoholu i wielu innych wysuszających rzeczy. Skóra po użyciu tego kremu staję się miękka, nawilżona i delikatna. Krem bardzo szybko się wchłania nie pozostawiając na dłoniach lepkiej warstwy, której nienawidzę. Dużym plusem jest opakowanie, które bardzo szybko możemy zamknąć. Mimo, że nie znam się bardzo na składach uważam, że ten wygląda dość przyjaźnie. Cena też bardzo fajna jak na taką jakość. Szczerze bardzo polecam





Miałyście? Jakie kremy są Waszymi ulubionymi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz