wtorek, 1 marca 2016

PEN EYELINER Pierre Rene 02

Hej dzisiaj post "kolorówkowy" ponieważ pogoda za oknem niestety nas nie rozpieszcza.
Opakowanie i cena:
Produkt ma formę eyelinera w pisaku. Aplikator to precyzyjna dość twarda gąbeczka, która zdecydowanie ułatwia nam aplikację produktu na powiekę. Cena ok 15zł.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest dość wodnista, szybko zasycha na powiece. Bezzapachowa.
Moja opinia:
Jeśli chodzi o eyelinery w pisaku miałam zawsze złe doświadczenia. Zazwyczaj szybko wysychał nie można było równomiernie namalować kreski. Z tym produktem było zupełnie inaczej od pierwszego użytku widziałam, że to będzie miłość. Eyeliner jest precyzyjny, bardzo ułatwia malowanie kreski. Pigmentacja jest zadowalająca dzięki czemu szybko i bez większych poprawek malujemy kreski. Niestety po ok 2 tygodniach zauważyłam, że eyeliner trochę traci intensywności. Jednak to nie problem kładę go teraz zawsze do góry nogami i jest gotowy do użytku w każdej chwili. Możemy nim rysować cienkie jak i grube kreski. Ja mam wariant brązowy bardziej dzienny w ofercie firma Pierre Rene ma jeszcze 2: niebieski i czarny. Produkt jest bardzo trwały wytrzymuję od rana do wieczora. Ma wygodne opakowanie, które zaopatrzone jest w gumkę ułatwiającą trzymanie eyelinera.




Lubicie tego typu eyelinery?
Bardzo polecam go wypróbować świetna jakość. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz