sobota, 2 kwietnia 2016

Rimmel Rita Ora 498 Rain Rain Go Away

Hej dzisiaj wpis paznokciowy. Na tapetę idzie lakier z Rimmel od Rity Ory.
Opakowanie i cena:
Lakier zamknięty w szklanej buteleczce, która mieści 8ml lakieru za ok 10zł.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest dość kremowa z czasem robi się bardzo gęsty i problematyczny. Zapach bardzo mocny lakierowy.
Moja opinia:
Jeśli chodzi o lakiery w odcieniach beżowych to moja miłość jest ogromna. Każdy lakier w takiej kolorystyce musi być mój. Jeśli chodzi o lakier z Rimmel mam go w kolorze 498 "Rain Rain Go Away". Nie jest to czysty beż ma on wiele nut:fioletu, szarości, zieleni. Lakier posiada szeroki pędzel, który bardzo ułatwia nakładanie lakieru. Zazwyczaj nakładam na paznokcie 2 warstwy. Wysycha dość szybko jednak nie jest to 60sek. Natomiast jeśli chodzi o utrzymywanie się lakier ściera się szybko z końcówek. Całość utrzymuję się ok 4dni bez żadnych odpryśnięć. Lakier pokazuje na szablonie bo niestety ostatnio moje paznokcie wyglądają gorzej niż źle. Macie jakieś sprawdzone odżywki do paznokci?





Jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz