niedziela, 21 sierpnia 2016

APART cream shower gel silk &noni

Hej dziewczyny! Dzisiaj kolejna dawka recenzji na temat żelu pod prysznic. Muszę przyznać, że te kosmetyki zużywam z wielką przyjemnością.
Cena i opakowania:
Plastikowa biała butelka zamykana na klik. Otwór nie jest ani za duży ani za mały dzięki czemu możemy wydobyć z opakowania odpowiednią ilość. Ja dałam za dwupak 9,99zł. Myślę, że jest to bardzo dobra cena jak za dwie buteleczki.
Zapach i konsystencja:
Zapach jaki wydobywa się z opakowania jest bardzo przyjemny. Ciężki do opisania jest bardzo trwały po kąpieli. Konsystencja kremowa, bardzo dobrze się pieni.
Moja opinia:
Żel pod prysznic dla mnie powinien być tani i ładnie pachnący. Obie te sprawy spełnia ten produkt. Zapach jest słodki jednocześnie owocowy.Bardzo trwały czuć go w łazience po kąpieli jak i na skórze po. Dobrze myję, tworzy bardzo delikatną piankę, która otula naszą skórę. Produkt jest bardzo wydajny. Butelka ma bardzo prostą grafikę, która cieszy oko. Produkt nie wysusza skóra ale też jej nie nawilża, czego nie oczekuję od żelu ponieważ od tego jest balsam.



Jakie są Wasze ulubione żele pod prysznic? Też lubicie je testować jak ja? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz