sobota, 27 sierpnia 2016

Farmona Tutti Frutti Ceramide Rebuild szampon do włosów suchych i zniszczonych

Hej dzisiaj notka dedykowana dla dziewczyn, które lubią testować szampony do włosów.Na ten szampon zwróciła moją uwagę PannaJoanna, która polecała go w ostatnich ulubienicach tylko trochę inna wersja.
Cena i opakowanie:
Koszt butelki 400ml to 8,60zł. Opakowanie przeźroczyste dzięki czemu wiemy ile szamponu zostało w opakowaniu. Grafika bardzo przyjemna dla oka.
Zapach i konsystencja:
Woń, która wydobywa się z butelki jest bardzo przyjemna. Szampon pachnie malinami,zapach utrzymuję się na włosach po umyciu. Konsystencja żelowa ale dość rzadka.
Moja opinia:
Moje włosy są bardzo cienkie i łatwo je obciążyć. Producent obiecuje nam 5 efektów: nawilżenia, wzmocnienia, odbudowania, zapobiega łamaniu oraz rozdwajaniu się końcówek. Szampon zdecydowanie nawilża ale nie obciąża włosów, jeśli chodzi o pozostałe efekty ich nie zauważyłam ale od tego mamy przecież maski i odżywki.Włosy po szamponie nie są poplątane, łatwo je rozczesać. Czupryna po wyschnięciu jest miła w dotyku i pełna blasku. Dużym minusem może być dostępność bo ja go spotkałam w małej osiedlowej drogerii i to złapałam ostatnią buteleczkę. Skład oczywiście nie powala jak w większości szamponach ale mi to w zupełności nie przeszkadza. Ważne dla mnie jest to żeby szampon myła a nie odżywiał włosy. Jestem ciekawa innych wersji przede wszystkim ze względu na zapach ponieważ ten pachnie obłędnie. Mamy jeszcze 3 wersje: dla włosów przetłuszczających się, dla włosów cienkich i delikatnych i dla włosów farbowanych. Jeśli tylko spotkam inne wersję tego szamponu kupię na zapach bo są rewelacyjne! Serdecznie polecam.




Miałyście ten szampon? Lubicie produkty tej firmy?
Chciałabym też przypomnieć o rozdaniu, które znajdziecie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz