środa, 3 kwietnia 2013

Golden Rose Rich Color nr 21

   Moja kolekcja lakierów Golden Rose z serii Rich Color rozszerza się w zastraszającym tempie. Spowodowane jest to atrakcyjną ceną w moim sklepie osiedlowym jedyne 4,99 zł. Nie tylko cena jest kluczowa w moim szaleństwie ale również ich szeroka gama kolorystyczna oraz wygodny pędzelek. 

Tym razem do mojej kolekcji dołączył lakier nr 21. Jest to "malinowa" czerwień. Róż zmieszany z czerwienią. Trochę ciężko określić ten kolor. Trwałość jak zawsze do 3 dni. 

Zapraszam do komentowania!


5 komentarzy:

  1. ładny kolorek, ja mam z GR 2 lakierki, ale ich czas wysychania mnie przeraża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to coś źle trafiłaś (albo ja mam cierpliwość) Lakiery z GR to jedne z najlepszych (moim zdaniem)

      Usuń
  2. Świetny kolor, kurcze - korcą mnie lakiery z GR ale jakoś zawsze coś mnie powstrzymuje przed ich kupnem

    OdpowiedzUsuń