niedziela, 21 kwietnia 2013

Kolejny KIT-Ziaja kuracja lipidowa

Będąc w Galerii Jurajskiej w Częstochowie weszłam do sklepu firmowego Ziaji. Nigdy nie spotkałam się z takim typowym sklepem tej firmy dlatego z chęcią weszłam, zobaczyłam i oczywiście kupiłam ;D Zestaw dwóch produktów z serii med. Jeden z nich to żel do twarzy. Kuracja lipidowa brzmi hmm... tak profeszjonal. Niestety tylko na "brzmieniu" się skończyło. Produkt kompletnie mnie rozczarował.
Do plusów można zaliczyć jak zawsze jeśli chodzi o tę firmę cena. Następny to, to że nie wysusza skóry. Opakowanie z pompką też można zaliczyć do plusów. Niestety i na tym koniec plusów.
Minusy: nie myję twarzy, nie pieni się (co lubię w tego typu produktach), mam wrażenie brudnej i tłustej skóry.

Szukam ciągle tego idealnego żelu do twarzy. Niestety idzie mi chyba coraz gorzej;/ Jeśli możecie to podrzucicie jakieś nazwy produktów.
Zapraszam do komentowania i obserwowania;)