piątek, 19 kwietnia 2013

Lirene Body Arabica

Idzie upragnione lato dlatego musimy zadbać o nasze ciałka. Aby nasze ciało wyglądało na zdrowe musi być nawilżone oraz OPALONE Niestety solarium jest nie zdrowe i nie daję jak dla mnie odpowiedniego efektu. Postanowiłam zainwestować w balsam brązujący z firmy Lirene. Oczywiście wcześniej czytałam wiele recenzji na temat balsamów tego typu i padło na niego.
Wybrałam opcję dla ciemnej karnacji Cafe Mocha. Balsam daję ładną i równomierną opaleniznę po 2-3 zastosowaniach. Nie robi smug. Łatwo się aplikuję
Plusy:
-działa po 2-3 zastosowaniach
-nie robi smug
-łatwo się aplikuje
-daję ładną brązową opaleniznę
 -cena
Minusy:
-znalazłam tylko jeden: ZAPACH



\


Jak Wy dbacie o ciała przed nadchodzącym latem?
Używałyście go? Czy może polecacie coś innego?