środa, 13 sierpnia 2014

Essie madison ave-hue

Hej dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem o mojej zdobyczy drogeryjnej. Ty razem jest róż z delikatną domieszką fioletu ze srebrnymi drobinkami, których osobiście się bałam bo nie wiedziałam jak to będzie ze zmywaniem tego. Jak się jednak okazało drobinki na paznokciach niestety nie są tak bardzo widoczne jakbym chciała i jak eksponują się w butelce. Trwałość, pigmentacja i komfort nakładania tak jak u poprzednika żadnych zarzutów wobec niego nie mam.
Plusy:
+trwałość
+pigmentacja
+jakość
+aplikacja
+szybko schnie
+długo utrzymuję się bez odpryśnieć
Minusy:
-regularna cena
-oraz to, że buteleczka źle znosi kontakt z płytkami po zrobieniu zdjęć lakier mi upadł i niestety już nie mam tego cudownego kolorku;(





Kolor jak dla mnie piękny. Takie jest moje podsumowanie jak Wam się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz