czwartek, 21 sierpnia 2014

Joanna Sun&Fun balsam do ciała

Hej dzisiaj przychodzę do Was z recenzją produktu firmy Joanna. Musze się przyznać, że o tej serii nie słyszałam nigdzie. Skusiła mnie zdecydowanie cena i fakt, że pod koniec sierpnia wyjeżdżam i balsam łagodzący po opalaniu się przyda. Same powiedzcie czy za 3,95zł nie kupiłybyście nawet z ciekawości?
W tym roku jakoś nie korzystałam ze słońca, związane jest to z pracą do 17. Dlatego też balsam będę oceniać bardziej jako typowy balsam nawilżający. Podoba mi się to, że produkt stoi na głowie dzięki czemu łatwiej wyciskać produkt. Do tego konsystencja jest bardzo lekka co bardzo cenie na cieplejsze dni. Nienawidzę jak coś się lepi podczas upału. Dużym plusem może być też zapach, jest dość słodki jak na balsam po opalaniu ale nie jest bardzo męczący. Szybko się ulatnia ze skóry. Przejdę teraz do działania, które jak już wspomniałam mogę ocenić tylko pod względem nawilżenia. Wiadomo jednak, że skóra spieczona słońcem potrzebuje właśnie mocnego nawilżenia, które ten produkt daje. Mimo lekkiej konsystencji produkt pięknie nawilża ciało pozostawiając na ciele zdrowy blask. Chce też podkreślić, że nawilżenie nie jest tak intensywne jak po maśle do ciała. Minusem może być jego dostępność spotkałam go tylko w małej drogerii i trzeba podkreślić, że była to ostatnia sztuka.Ogólnie produkt na wielki plus.
Plusy:
+cena
+zapach
+działanie nawilżające
+konsystencja
+opakowanie
Minus:
-dostępność


 Podsumowując produkt na duży plus! Cena i jakość bardzo mnie zadowoliły.
Jeśli go znacie to co o nim myślicie? Jakie są Wasze ulubione balsamy po opalaniu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz