czwartek, 9 października 2014

Cera+ solutions krem do skóry odwodnionej

Ostatnio wiele wspominałam o kremie, który zawładną moim sercem. Moja skóra jest mieszana ale widząc, że wyjeżdżam do Chorwacji spodziewałam się, ze moja skóra twarzy może być troszeczkę przesuszona od słońca. Moje przeczucie się sprawdziło ale z pomocą przyszedł mi krem z Floslek, który nazywa się Cera +Solutions krem do skóry odwodnionej.
Opakowanie i cena:
Krem mieści się w tubce, która jest zakręcana. Szczerze nic do tubek nie mam ale strasznie nie lubię gdy muszę coś zakręcać taka moja mała fobia;) Cena jest rewelacyjna! Dałam za niego 12,90zł. Jeśli chodzi o dostępność to chyba tylko i wyłącznie apteki(i pewnie tylko te wybrane;()
Konsystencja i zapach:
Konsystencja krem jest dość rzadka na krem. Myślałam, że będzie troszeczkę gęstszy. Produkt zapachu nie posiada.(może delikatna nutka aptecznego zapaszku)
Moja opinia:
Po wakacjach muszę przyznać, że moja skóra się troszeczkę łuszczyła z czoła za sprawą delikatne po oparzeniu słonecznym. Jednak sam produkt pozwalał mi pozbywać się pieczenia po moje kąpieli słonecznej. Moja bratowa też go podkradała podczas wakacji i bardzo podobał jej się efekt nawilżenia- podobnie jak mi. Jeszcze jedna rzecz mi się w nim bardzo podoba nadaję się idealnie pod makijaż stosuje go codziennie rano i nie powoduję na mojej twarzy w ciągu dnia jakiegoś wielkiego świecenia. Właśnie to go odróżnia od wielu innych nawilżających kremów on nie natłuszcza skóry z wierzchu lecz się wchłania i działa głęboko. Będę go szukać jak tylko ten mi się skończy bo jest fenomenalny lepszy od Alantan dermoline.




Lubicie czy średni? Spotkałyście go gdzieś na swojej drodze?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz